mrvyhya canım aynı şeyleri yaşadım sürekli emmek isteyip ama yine de ağla ağla durmadı sütüm var sanıyordum annem baktı sür olması için fışkırması lazım bu çocuk doymuyor dedi 15 günlükken, neyse mama verdik meğerse açlıktan sürekli ağlayıp emmek iEtiyormuş. Yine hem emiyor hem mama ile destekliyorum .