Melek1921 böyle şeylere aşırı dikkat etmeme rağmen ne yazık ki bu sefer okumamışım. Paketinde yazıyormuş. Bozuldu, hemen yenisini aldım. Ben yine tadını sevemedim. Kızım hala öğürüyor. Acaba normal tadı mı bu şekilde? Yeni ecza deposundan geldi, hemen dolaba attığım halde kötü hala ☹️