Suleylmz0_ Yusufumm06 SevimliHayaletCasper ilk hamileliğimde hemen olmuştum 2inci olduğu için mi böyle
Yusufumm06 Suleylmz0_ ben ilkinde 3. Ayda oldjm ikimcide olamadım acaba emzirdiğimiz için olabilir mi bilmiyorum inşallah hemen oluruz sıkıntıya giriyorum böylede
Hazal222 Bende doğum yapalı 3 ay oldu ve hala adet olmadım ayrıca kasık ağrısı oluyor bende hemen hemen her gün sizlerde de oluyor mu