Canimkizimbenim her kadın bu tarzda hatta daha kötü şekilde sorunlar yaşıyor, gebeliğim çok çok zordu günde 12 defa kusuyor 1 çay bardağı kadar suyu 1 hafta da zor bitiriyordum o derece kötüydüm, göğüslerim çok büyüdü hele ki doğumdan sonra olduğum mastitlerden çatladı iz kaldı, karnım harita kadar değil ama gine çatlaklarım var, öncesinde bekarken verdiğim kilolarda ki tüm vücut çatlaklarım var, normal doğum yaptım kesim var ve bebeğim 2 kilo olmasına rağmen sayısız iç dikişim vardı ve bu dikişlerim abartısız 8ci ayımda anca geçti acısı ve rahat bir şekilde oturmam, hamilelikle beraber kızım 1 yaşında yaklaşık 2 yıldır sütyen hiç takamadım nefesim daralıyor, gece uykusuzluk yaklaşık 1.5 yıldır zaten kesintisiz 8 saat uyumuyorum, her gördüğümü emzirme dönemi devam ediyor diye rahatça giyemiyorum bir kaç defa denedim zor oluyor, doğumdan sonra 2.5 ay kuaför yüzü görmemiştim vs vs bu tarz sorunlar uzar gider benim gibi her anne bu deneyimden geçmiştir lohusalığımda kimse 1 saat bile yardıma gelmedi asla buna rağmen hep olumlama yaptım günüm güzel geçti, ayna da kendime baktığımda kalpten söylüyorum o çatlaklarım, kesi yarım ara ara acır ağda yaparken genelde, göğüslerimde ki izler hepsi beni çok mutlu ediyor çünkü bebeğim 10 gün kablolarda yaşama tutunmaya çalıştı o hallerini gördüğümde bu şeyler ondan bana minik armağan diyorum iyi ki karnım da çatlamış, göğüsümde her baktığımda hamileyken attığı tekmeler, zor ama eğlenceli anlarım aklıma geliyor, göğüsüm ise bir gün emzirme süreci bitince hep o kurduğumuz bağ emerken suratımı okşaması aklıma gelecek hala da geliyor ve ben çok seviyorum bu şeyleri kendini sevmelisin işler daha da kolaylaşıyor inan ❤️ o süt kokusuyla huzur bulmaya bak