Mavi10 Bebeğimin bu aralar başı çok terliyor. Heleki emerken su gibi oluyor acaba nedendir bilen var mı
aysnn1 Efor sarf ediyor çok normal ama çok terliyorsa belki d vitamini eksikliği olabilir bir de havalar çok sıcak sanki normal gibi :)
AslaninAslanAnnesi20_02 Bebeğim 7buçuk aylık onunkide çok terliyor. Antalya’da yaşıyoruz normale dönmüştü hava sıcaklığının sıcaklıkları bir kaç gündür aşırı sıcak o yüzden olduğunu düşünüyorum.