T-annesi ben acsam da bakmiyor.saniyorum ne kadar sakınırsan o kadar merak ettigi icin bakiyor.yada bilmiyorum ilgi meselesi.tv acik aksamlari ama hic dönup bakmaz.bazen isim olunca baksa da 2 dk wc gitsem diyorum yok bakmiyor😁bakmamasi iyi tabiki.bence 1 yas erken ekranla ne kadar gec tanisirsa okadar iyi.zaten yeni nesil ekransiz buyume sansi yoj ama en azindan 2 3 yasina kadar uzak olsunlar…beyinlerini doldurmak hic dogru degil en normal gordugumuz cizgi filmlerde bile ne gizli seyler var alt yapisinda…