mylmz Minikerkegim ben molfix 3 numara kullanıyordum bebegim 6 kilo, miniesin 4 numarasını aldım tam oldu.. o şekilde düsünebilirsiniz. Prima kalıpları da molfix gibi bir numara büyük alıp denemelisiniz bence☺️
Fatosloya Minikerkegim rica ederim 4 numara al canım evet bu 4 numara kızım 10 kiloya yakın belki de 10 olmuştur bu paket bitsin 5 numara alacağım 6 aylıktan bu yana 4 numara kullanıyorum o zaman 6800 falandı tam olmuştu sıkmiyordu yeni yeni iz yapmaya basladi