Kızlar iyi akşamlar herkese. Biraz akıl almak biraz da içimi dökmek istedim. 2 aylık bebeğim var sütüm hiç gelmedi emziremedim doğru düzgün. Denemediğim yöntem de kalmadı. Emzirme danışmanıyla da çalıştım ama olmadı. Sütüm bir türlü gelmedi. Bebeğimi mamayla besliyorum artık. Tamamen mamaya döndük. Çok ağladım çok yıprandım. Ben stres yaptıkça da iyice bıraktım emzirme işini. Zaten mama verince de iyice meme reddi yaşadım. Bebeğim doyuyor gayet sağlıklı şu an kilo alımı gelişimi iyi gidiyor ama içim hiç rahat değil. Sürekli bir yetersizlik hissi kendini kötü hissetme etraftan gelen emzirmiyor baskısı bi yandan çok üzülüyorum. Her gün başımı yastığa koyduğumda acaba şunu da yapsaydım sütüm gelir miydi demekten yoruldum. İnternete girip bişeyler okuduğumda öyle sert yorumlar var ki mamayla besleyenlerle ilgili. Yok şöyle yap o süt gelir sütü gelmeyen Kadın olmaz. Mamalar şöyle kötü şöyle sağlıksız. Gerçekten anneliğimi her gece sorgular oldum. İyi bi anne olsam sütüm gelirdi demeye başladım artık. Benim gibi olanlar var mı merak ediyorum nasıl başa çıktınız? Allah aşkına şunu yiyin şunu için demeyin olur mu. Her şeyi yaptım gelmedi sütüm. Sadece benim gibi olanlar ne yaptınız bu süreçte onu merak ediyorum. Yalnız olmadığımı hissetmeye ihtiyacım var çünkü. Şu satırları yazarken bile gözlerim doluyor. Bebeğim yanıbaşımda uyuyor ve ben ona bi kaç damla bile veremedim sütümden.