esra101010 Kızlar doğum yapalı 16 gün oldu hala adet olur gibi kanamam geliyor ne zamana kadar böyle devam eder ne zaman düzene girer her şey
prensesininannesi5838 Derya0655 ya ayıptır sorması benimde kanama kahverengi sarımsı lekenmem var sezaryan oldum 36 gün oldu