Kızlar benim hastalığım bitti (adet ) im yeni bitti ama göğüslerim de acaayıp sızı var daha önceki hamile olduğumu öğrendiğim zamanlar da böyle göğüs ağrısı oluyordu özel günün üstüne gebelik oluşur mu adetten bir hafta önce beraberlik olmuştu ama yinede şüphelenmeli miyim