Zahideee0742 tugcecet iki saat bile beklemeyin bence sarılık olabiliyor ilk günlerde sütünüzun gelmesi de açısından ne kadar emerse o kadar iyi olur
TugceAsil tugcecet ben 2 saatte bir alarm kuruyordum bazen kendisi daha erken kalkıyordu veya emmiyordu çok nadir 3-3.5 saat oluyordu
eez tugcecet ilk 3 ay bol bol emzirme 2 saati geçmeden..Hem bebeğin kilo alıp toparlanması için hemde senin sütünün artması için.. ve gece beslenmesi çok çok önemli 2 ila 5 arası mutlaka iki kez emzirmis ol