Kızlar oğlum 11 aylık olacak ek gıda vereceğim zaman ağzını açmıyor zorlayamiyorum da napicam bilmiyorum. Sevdiği bir kaç şey vardı onları da yemiyo artık. Acıkmasini bekle diyorlar yinede saatler oluyo en sonunda emziriyorum aylarca meme reddi yaşadık en azından emmeye dönmüşken aç bırakmak da istemiyorum. Birde oğlumun süt alerjisi var o yüzden ek gıda yemesi lazim 😕 o kadar cok uğraşıyorm ki lezzetli de oluyor yemekleri ama bir türlü yemiyo. Ayni seyleri yaşayan, çözümü olan varmı ?