Mom_Asil bizim doktor klinikte yaptı, 2. Ve 4. Ayda bexsero (ki rotarix ile ay ı anda uygulaması yapıldı hatta) nimenrix de 7. Ayda başlamak züere planlamıştı ancak deprem sonrası artan menenjit vakaları sebebi ile erkene çekti ve 5. Ve 7. Ayda da nimenrix yapıldı. 13. Ay sonrası da da her ikisinin hatırlatma dozları yapılacak birer tur daha. Menenjit ağır süreçleri ve daha da ağır sonuçları olabilen bir hastalık, ben hastalıklar konusunda paranoyaya varmadan alınabielcek önlemlerin alınması taraftarıyım.. uygulaması onaylanmış ve hekim önerisi olan aşıları yaptırırım hem çocuğumçin hem kendim hem ailem için. Örneğin ben hamile iken doktorum bana boğmaca aşısı da yaptırmıştı bebek antikorla doğsun, onun boğmaca aşısı olana dek korunmasız kalmasın diye.. devlet veya özel tüm aşılarını zamanı geldikçe yaptırıyorum ve yaptıracağım da.