Bence bilezik yapın önemli bir şey olmadan bozdurmamak kaydıyla çünkü küçük küçük olunca harcanıyor oğlum 11 aylık onun adına gelen hiç bir maddiyatı harcamadım topladım bilezik yaptım eşime de diyorum çok önemli bir şey olmadığı sürece dokunmıcaz bu onun