Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık. Süt ürünleri alerjisi vardı yavaş yavaş geçiyordu bugün ilk defa tarhana yedirdim. Alerjik bebek tarhanasıydı. Gündüz 3-4 gibi yedi bir su bardağına yakın yedi. İştahlıydı bende yedirdim keşke yedirmeseydim ☹️ az önce saat 22:30 gibi baya kustu hala tarhana kokuyordu şimdi korkuyorum alerjik reaksiyon olabilir yazıyor nette. Acile götürsem buranın acili kötü bakmazlar yani napmam lazım bi akıl verin nolur. Şuan bir sıkıntıaı yok gibi kustu açıldı iyi gibi ama ben korkuyorum