Deno46 çıktıktan sonra mükemmel bir gülüş mükemmel bi diş yapısı sizi bekliyor olacak ama takılıyken ufak tefek zorlukları var. Yiyemediğiniz şeyler teli kıracak zarar verecek sert kabuklu şeyler, asitli içecekler, sakız.. her ay belli pozisyona gelmesi için yavaş yavaş sıkma oluyor tam oturması için damaklık vs kullanıyorsunuz damaklık bazen hafif ağrılar yapabiliyor o da dişleriniz düzeldikçe geçiyor gidiyor zaten bi süre sonra varlığını bile unutuyorsunuz. İnanın sonucuna değiyor keşke imkanım olsa tekrar tel takabilsem çünkü benim dişlerim tekrarladı çocuktan sonra kontrollerimi aksattım malesef