kdradaaa KizlarcBaby Turko bebek bezi kullanan oldumu hep slepy kullanırdım ama bebeğim 7 aylık bugün baby turko aldım alerji yaptı karnına yüzüne kırmızı çil çil şeyler attı
Merveio14 kdradaaa ben doğduğundan beri baby turco kullanıyorum aralarda Molfix goon evybaby aldım sızdırma ıslaklık göstergesi olmamasından ve lastikleri sıktığı içim memnun kalmadım ama baby turco memnunum.acaba yediği bişi alerji yapmış olabilir mi Farklı bişi yedi mi
sokaklahmacunuu kdradaaa ben yeni dogdugunda gobek bagi oyuntulu kullandim iki paket bitirdim memnundum
Merveio14 kdradaaa bez altta pişik yapar ama yüzüne alerji daha önce hiç duymamıştım doğrusu. Ama tahminimce yediği bişi gibi geldi bana Geçmiş olsun 🌸