3 yaşında oğlum saat 4 de yemek yedi parka çıktık 8 gibi geldik bisey yemek istemedi uykusu vardı uyudu yarım saate kusarak uyandı içi dışına çıktı üstünü değiştirdim yine kustu ateşi filan yok parkta usuttu büyük ihtimalle yine değiştirdim üzerini ibromin zero verdim uyudu bisey yine yemedi kucağımda uyudu hava makinesiyle burnunu açtım yastığına nane yagi sürdüm ne yapmalıyım bilmiyorum salgın mi sıkıntı olur mu eşimde gece nöbetinde tekim