Kızlarrr ya çok yoruluyorum gün içerisinde sürekli batar giriyor göğüsümün altına iğne batarmış gibi daha önce kadrolojiye gittim bir şey çıkmadı ama panik atak var bende bir şey olacak diye korkuyorum sürekli acile gidiyorum neden olur ki böyle şey yaşayan var mı bıktım Allah aşkına yazın