Miran1306 Miran1306 bugün kapıya çarptım üstüne durunca ağrı oluyor ve böyle şişti kocaman kızlar çatlamış mıdır
silaa66 Miran1306 canım nasıl anlayalım ki doktor bile o kadar tomografi ile anlıyor en iyisi bir doktora git çatlak mı , incindi mi, yoksa hiç biri mi anlarsın geçmiş olsun 🩵
Deletedmom_79 Miran1306 şişmeye devam ediyor mu? Uyuşukluk var mı? Buz kompres uygulaması yapın bir süre. Yarın kadar geçmezse ortopediste görünün. En uyuz parmak olduğundan o kadar acıyor aslında😃
livanurvealpinannesi61 Miran1306 bende 3 hafta önce kapıya çarptım ses geldi doktora gittim kırılmış ağrı şiş ve morluk vardı geçmiş olsun inşallah kırık yoktur
Miran1306 Deletedmom_79 hiç sormayın sürekli bi yere çarparım ama bu sefer ki daha fena oldu 😩 yarın geçmezse gideceğim inşallah