Iyi gunler kizlar 1yas 3aylik kizim var her ay normal dr kontolune goturduk dr gelisimi guzel boy kilo bas cevresi ve sorular sordu cevapladik Allaha sukur normal dedi 18aylikken getir dedi
Neyse kizimdan bahs edeyim
Yuruyor 1yas 2ayina az kalmis Anne,baba,nene,ata,diqidiq(atina diyor),Elcin(babasinin ismi),buvva(suya diyor),qaqa(yegenime),gel,giydir(ayakkabisini getirir),opucuk yollar,goz temasi var,baybay yapar,istediyim komuta uyar, bu gun tabaklarin yerini biliyor kizim tabak getir dedim getirdi,barmak isareti var.Esim namaz kilarken abdest aldigini gorunce gider seccadeyi getirir acar Allah der
Neyse ki geceenlerde utu yapiyorum ilk kez gordum aynaya bakiyor kendini goruyor ve etrafinda donup tekrar aynaya bakyor neyse arastirdim yani isin icinden cikamaz oldum esim herkes derki iyi bebek ben bu videolara baka baka kafayi yedim be anneler napa bilirim?