RoborockQ7 kullanıyorum memnunum haritalandirma var çekim güzel 4.300 pa yani baya yüksek güzel mop yapıyor ama sanırım halı parke ayrımı yapamıyor yada ben kullanmayı beceremedim 4 gün oldu alalı sensörleri var öyle eşyalara hızlı çarpmiyor şarjı iyi gidiyor maks gücüyle 2+1 evi 3 kere süpürdü 14 bine aldm ben