Merhaba arkadaşlar benim bebeğim olduğundan itibaren gogusumde bir kitle olduğunu hissettim ama bebeğim emdikçe yada hiç emmese sızlıyor bunun için doktora gittim ve süt bezesi olduğunu söyledi acaba böyle olan varmı varsa nasıl geçti bilgi verirseniz sevinirim 😌