Sevgili anneler oğlum 3 ay 20 günlük. Yaklaşık 1 aydır tek meme devam ediyoruz. Mecburen mama takviyesine başladım. Biberon kullanmayi bilmediği için ağzına damlatiyorum günde 2 defa olmak üzere 30 cc veriyorum çok huysuz ve uyuduktan 20 dakika sonra uyanıyor 😔 biberon kullanamadigi için kaç cc icebildigini anlayamadim sizce ne kdr vermem gerekiyor ?