bigeaydin Oğlum 2.5 aylık. Son 1 haftadır bezini değiştirirken çok ağlıyor. Nedenini bilen var mi? Veya e bulan?
tomvejerry bigeaydin oğlum genelde ağlamaz ama ağladığında ya hafif pişik olduğu için canı yanıyor anlıyorum ya da biraz açık kalsın istiyor altı öyle olabilir sizinkide
-Eraymoms- bigeaydin benimkide öyleydi poposunu açınca ağlama krizine girerdi geçti ama zamanla üşüyorlar o yüzden 😅
11102022 bigeaydin oğlum öyleydi yenidogan döneminde bezini değiştirirken ağlama krizlerine girer mosmor olurdu 4. Aydan sonra düzeldi
Denizcikim Hiç olmadı 🤔 karnı tok keyfi yerindeyken bile mi? Benim kız baya seviyor bezini açar açmaz seviniyor