3 yaşındaki kızımı kreşe yazdırdım daha 3 gün gitti bensiz birsey yapmıyor. evde tepemden inmiyor babası geliyor yine benim tepemde çok hareketli ağlıyor her istediği olsun istiyor suan uyutmaya calısıyorum. ama hiç yerinde durmuyor hikaye okuyorum başka birsey istiyor ne uykuyla ne yemekle hiç işi yok kızın ya valla takatim kalmadı ya