Melisuzunoglu bunları hepsi normal bebekler zaman geçtikçe değişik şeyler ediliyorlar benim kızımda da asla yoktu şuan oda tok olduğu zaman karnı doyduğu zaman bu hareketleri sergiliyor zorlamayın inat etmeyin oda daha çok inada bindirir. Biz hep birlikte kahvaltı yapıyoruz peynir zeytin bir tane haşlanmış yumurta pekmez salatalık domates bunları yiyor hep önüne koyuyorum kendi yiyor doyduğu zaman dediğiniz gibi diliyle ittiriyor geri çıkarıyor elinde oyun haline getiriyor zorlanıyorum elini yıkayıp oyun alanına bırakıyorum. Kızım tam 10 aylik yani bebeğinizin kilo alması tabi önemli ama kasık mama,cicibebe ben bunları çok doğru bulmuyorum kilo aldirayim derken bebeğinizi şişırıyorsunuz bu yüzden yemiyor olabilir onlar bayağı şişirip tok tutar onun yerine kahvaltı ara öğün meyve sonra çorba ondan sonra da yemek yanına yogurt gibi ilerlerken hem kilo alır hem sağlıklı beslenir. Çok yemesine gerek yok az yesin sık besleyin. Ben oyle yapıyorum kızım çok iştahlı doğduğundan beri öyle yedimi tam yer tabak tabak ama iştahsızlık olduğu zamanlar bir iki kasık yediği zamanlar az az yediği için sık sık birseyler teklif ederim bu şekilde yine normal günde yediği gibi yer .