Saliha14 Merhaba tam 2 ay önce sezeryan yaptım, 2 aydır kanamam var yani şöyle söyleyim 40 ım çıktıktan sonra bu ayın 12 sinde kanamam oldu 3-4 gün önce bitti. Bugün yeniden başladı anlayamadım sebebi ne acaba ? Ve normal mi
Buseasaf25 Saliha14 adetin tam duzene girene kadar bu sekil ara ara kanaman olmasi cok normal benimde oyle olmustu geç duzene girdi adetim
Mferideb Saliha14 65 gün kanamam sürdü 1 hafta sonrasında adet olmaya başladım düzenli bi şekilde devam ediyor suan da. Sizde adet görüyor olabilirsiniz
Saliha14 suiseser işte şöyle bir şey var aynı ay içinde iki kere regl nasıl olabilirim ve uzun süren bi regl oldu biraz tedirgin oldum
suiseser Saliha14 Saliha14 normal bence bende normal doğum yaptım 50 55 gün kanama devam etti somra kesildi 10 gün bile yoktur belki tekrar kanama oldu adetti o yani şimdi tekrar oldum ama düzensiz gidiyor git gide düzelir diyorlsr bakalım