Merhaba, 1aylik bebeğimin tek dizinde biraz dışarıya dönüklük var. Ben doğduğundan beri farketmiştim ama herkes bişey yok normal dedi. Bugün aşısı vardı bende hemşireye gösterdim. O da evet dışarıya dönüklük var ama zamanla düzelebilir yinede dikkat edin dedi. Aynı durumu yaşayan var mı? Büyüdükçe düzelir mi? Yoksa ortopediye göstermem gerekir mi?