Oğlum 21 aylık ama son 1 aydır sürekli bezini çıkartıyor günde 20 30 kez o çıkarıyor ben bağlıyorum ve sürekli ağlıyor bağladığım için pişik falan da yok bezi istemiyor lazımlık da aldım belki bırakmak istiyordur diye ama lazımlık dışında her yere yaptı hani yaparken gördüğün gibi lazımlığa koyuyorum hemen yapmayı kesiyor kendi isteğiyle oturduğu da oluyor ama onun tercihi halı koltuk parkeye yapmak gerçekten çıldırıcam artık önüne lazımlık kap kacak bile koydum yapar belki diye ama yok orası dışında her yeri suladı korksa oturmaz diye düşünüyorum ama oturuyor da bi fikir verin lütfen bezi bıraköaya mı çalışıyor