DunyamMavi yakınım sipraktin kullandı çocuğunda sinir yaptı, aslında önerilmiyor. Benimde 18 aylık kızım , iştahsız bi bebek. Doktorumuz zinko ve polivit şurup önerdi. Hem iştah açıcı hem vitamin etkili şuruplar, ayrıca ocean 400lü vitamin damla ve demir ilacıda lipofix kullanıyorum. Doğduğndan beri çoğu özel damlayı kullandım ama demiri en son bu damlayla arttı. O yüzden şimdi arada bir veriyorum. 2 yaşa kadar doktor kullanmamı önerdi.Balık yağı için doktorumuz 2 yaş öncesi vermedi. Onda da en iyisi möllers marka, kullanmaya başladığımda onu alacağım. Bir de kan testi yapmadan bence demir ilacını bırakmayın. Ben 3 ayda bir hep kan değerlerine baktırdım.