Arkadaşlar merhaba, kızım 3 aylık uykularını ya anakucağında sallayarak ya beşiğinde sallayarak sağlıyoruz ama sallama yöntemi olduğundan gündüz uykuları aşırı kısa ve her sese uyanıyor desteksiz uykuya geçmek istiyorum ama nasıl sağlarım bilmiyorum nasıl ne şekilde başlanmalı bu konuda deneyimi olan anneler fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.