Herkese merhaba. Araştırmalarıma göre çocuğumda bulduğum sorun başlıkta yazan. Kızım dışarıda akranlara vuruyor, ama özellikle sessiz sakin çocuklara. Kendinden güçlü olanlara bu şekilde davranmıyor. Bu konuda defalarca uyardım. Gerek oyuncaklarını tiyatro yaptım gerek vurduğu an çocuğun yanında uyardım. Ama faydasız. 2,5 yaşında ama hala oral dönemi bırakmadı. Hala bulduğu şeyleri ağzına götürüyor. Yerde minik bir toz buluyor parmağıyla kurcalıyor. Aslında yasak olduğunu biliyor bunları yaparken gidiyor koltuğun arkasında gizli yapıyor. Veya başka odada yaptıysa geliyor ağzındaki gösteriyor. Ama bu huylarını bırakmıyor. Yani diş fırçasını lavabonun içine sürmüş. Kaç kere söyledim orası pis diş fırçası senin kişisel eşyan malesef ki anlamıyor. Bu akşam avucunun içini yalıyordu. Pis şeylerden ciddi anlamda tiksinmiyor benim onun yaptıklarından midem bulanıyor. Klozete tuvalet kağıdını atmış orda oyun oynuyor. (Tuvalet eğitimini de tamamladık) oranın pis olduğunun farkında. Yani benimle aynı durumu yaşayan var mı