13062023elisa netice olarak kimyasal birsey vücuda farklı bir madde giriyor yapar tabi, yani aşıdan değildir diyenler niye diye sorasım geliyor, iştahsızligi, uykusuzluğu dışarıda esen ruzgardan bile olabilir ama asla aşıdan olamaz, aşıdan başka herseyden olabilir ama, bir de ne tesadüf ki tamda aşı olduktan sonra bu etkiler çıkıyor