DenizErSahin Merhaba arkadaslar oglum 11 aylık son 2-3 gündür yemegi istahlı yemesine ragmen yemek esnasında püskürtüyor ama gülerek yapıyor oyun yapar gibi ne yapmam lazım hiç tepki vermiyorum ama🤷🏻♀️ yemek istemediginden yapmıyor oyun bellemiş