Kızımın cuma dogum gunu. Cumartesi çok fazla kalabalık olmayacak şekilde evde kutlayacağız. Böyle pratik kolay tarifler söyler misiniz. Pastamız özel yapılıyor. Muffin, amerikan salatası, börek, mercimek köftesi aklımda olanlar. Bir iki tarif daha olur sanki. Yada yeterli midir bilemedim.