Tubasahra canparem2 En kolay 4 tü benim 1. zordu. 2 cok yemek yedim gaz sancim oldu.3. ayilmam zor oldu aci olarak en zoru 1.
Nuray41 canparem2 ya üç Sezeryan sonrası sıkıntı diye biliyorum ben masallah en fazla kaç sezeryan yapiliyor ki
canparem2 Tubasahra anladım teşekkürler, maşallah yavrularınıza, hepsinde kesi aynı yerden mi oluyor, bir de fazla kanama durumu filan oldu mi
Momalpa Momyofthesun hayır bir ml yukarısında kesiliyor ama bazı doktorlar eski kesi yerini kesip atıyorlar
canparem2 Nuray41 ben de öyle duyuyorum hep 3 den sonra riskli diye, bünyeye göre değişiyor demek ki 5, 6 bile olan var
Tubasahra canparem2 Cok az asagından kesiyorlarmısta benim hepsi bir gibi.Benim ilkin de çok kanamam oldu enfeksiyondanmış. Kanama olmadı bile diyebilirim.Hastane bezini çıkardiktan sonra normal ped ile devam ettim.He 4. de 1 ya da 10 gun sonra kanamam tekrar basladi adet kanamask gibi oda ekstra bağlattığımdan oldu sanırim.
canparem2 Tubasahra anladım, baglattım demişsiniz yaşınız kaçtı acaba, bir de kendiniz mi istediniz yoksa sağlık sorunundan mı
Tubasahra canparem2 34 yaşindayım.31 yaşında bağlattım.Kendim istedim gerçi ben 3. de baglatcaktım erken doğum yaptım. Benim aklima hiç gelmedi doktor da sormadı.4. ye baglatmaya gidecegim ay öğrendim ki hamileyim süpriz.Doktora ilk dedigim sey masadan nasil kalkarsam kalkayim bağla beni.Zaten son 2 doğum erken oldu rahim görevini yapmiyor dedi doktor.
canparem2 Tubasahra Aaaa gerçekten sürpriz olmuş, demek ki nasibi varmış, Allah bağışlasın hepsini, sizin erken olmuş çocuklar, ben 31 yaşındayım 2.oldu bir yıl önce onda bile sordular bağlatcak mısınız diye
Tubasahra canparem2 Benim hiç sormadılar ya.Kızım da sorsalardı kesin bağlatırdım.Doktora dedim ben baglatcaktım diye deseydin de baglamazdim demişti.