İyi akşamlar öncelikle ✋ kızlar ben 49 gün önce doğum yaptım kırk kontrolüne gitim siprail takmak istiyordum rahmim daha toparlanmadığı için biraz daha beklemememizi tavsi eti ve 3 aylık iğne doktorumun tavsiyesizyle yaptırdım dünden beri lekelenme yaşıyorum acaba adetmi oluyorum yoksa iğnenin yan etkilerinden mi anlayamadım bu iğneyi yapanlar kulananlar acaba aynı sorunu yaşayan var mı normal mi öyle adet kanaması gibi değil lekelenme şeklinde geliyor