Alexandrate cihazla Lazer yapan bir özel hastaneye görüştüm normalde %90 dökülme vaat ediyorlarmış yazılı olarak ama emzirdiğin için böyle bir garanti veremiyorlarmış hormonlar değişken oluyor dedi, ayrıca koltuk altına yapıyorlarmış emzirenlerde. Sorum şu emzirme döneminde Lazer yaptıranlar sonuçtan memnun kaldınız mı, emzirme dönemi sonrası tekrar tüy çıktı mı?