Bet-mirac15 Bebeğim 2,5 aylık anne sütü ağırlıklı besleniyor bazen günde 80ml mama veriyorum ama 2 günde bir falan. Son zamanlarda kakasını eskisi gibi yapmıyor. 3 günü buluyor. Bu aylarda bu normal mi yoksa kabızlık mi çekiyor?