FtmKrt öncelikle Allah bağışlasın. İçmediği mamayı bence direk dökün. Benim doktorum dudağına değdiği andan itibaren yarım saat bişey olmaz, hiç içmediyse 1 saat bişey olmaz dedi ama ben riske edemiyorum. İçmiyorsa soğuyor zaten ve direk döküyorum. Gaz yapar, Allah korusun başka şeyler yapar. Ne gerek var ki? Termos var bende. Sıcak su koyuyorum. Uzun saatlerde sıcak tutuyor. Birazda cam şişeye su kaynatıp soğumaya bırakıyorum. Sıcak ve soğumaya bıraktığım suyu karıştırıp mama yapıyorum ben. Oğlum beklemeyi asla sevmiyor çünkü. Mama yapıp ısısının düşmesini beklesem birde kıyamet kopar. Bu arada tavsiyem mamaları büyük marketlerden alın. Sevgiler❤️