Bebeğim 3 aylık 8 gün küvözde kaldıktan sonra meme istemedi.denedim defalarca doktor dene ama 2 ay almadıysa almaz daha dedi. bu güne kadar hep sağdım verdim çocuğuma vakit ayıramıyorum sağanlar bilir çok meşakkatli iş. bütün gün elimde pompa ile dolaşıyorum zamanım hiç Yok.keşke emzirebilseydim ona daha fazla vakit ayırabilseydim psikolojik olarak çevre baskısından da sıkıldım emzir diyenleri yine hiç anlamıyorum olmuyor işte olmuyor aç kaldı saatlerce yine de çekmedi.arada sinir stresten çok ağlayınca sesimi de yükseltiyorum ona bu yüzden hep düşünüyorum kötü bir annemiyim acaba diye :( çok üzgünüm ona yetememekten çok korkuyorum :((