123456e dert etmeyin bence benim de 3 çocuğum hepsinin de başlarda öyleydi bende uyandırmaya çalışıyordum ama uyanmıyorlar asla uğraşmıyorum artık acıktıklarımda kendileri uyanıp emiyorlar zaten annem de uyurken acıkmazlar elleme dedi ne kadar doğru bilmem ama bi sorun olmadı