Eymennnnnnn55 Oğlum 2 yaşına girecek ve geceleri çığılık çığıla uyanıyor, defalarca, artık gücüm kalmadı, ağlıyor, ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumu yaşayan var mı?
susunbebekuyuyo Eymennnnnnn55 son dönemlerde olduysa bu durum uyku terörü geçiriyor olabilir bir dönem bizde geçirdi 21-22 aylıkken
Simaykck Eymennnnnnn55 Benim kızımda 30 aylık şuan tam daha yeni biraz uyumaya başladı ama bazen gece 5 te kalkp öğlene kadar oturdugu oluyor ama eskisi kadar değil şükür yazın hiç uyumadk sıcaktan sanırım havalar serinlediğinden beri uyumaya başladı ama bu aya kadar çok çektim inşallah böyle giderse iyi
Lalalac 2 den sonra düzeliyor:) çok az kalmış dayanın. 2 sene 3 ay gibi bir süre çektim valla. Çok şükür artık deliksiz. yarın 3 yaş 🥰🥳
Lalalac Miray17 bizde oldu. Hatta şuan inanamıyorum. Benim kızım uyuyorsa her bebek uyur:) saat başı uyandı🤦🏻♀️ şimdi oğlum var 8 aylık. Çok şükür daha iyi. Her bebek cidden farklı. 2 çocuklu olmama rağmen ikisinin de gece uykusu iyi olduğu için daha az yoruluyorum. İlkinde daha yorgundum saat başı uyanmaktan
Miray17 Lalalac inşallah benim kızımın da düzene girer 17 aylık olmamıza 3 4 gün var her gece bir olmuyor bazen bi uyanıyor saatlerce geri uyutmaya çalışıyorum