Kızım 7 aylık oldu ek gıdaya başladığımızdan beri düzenli hergün kaka yapıyordu. 2 haftadır sürekli kabız. Uyguladığınız iyi gelen bişey var mı kızlar. Sabah aç karnına kayısı suyu içirdim, zeytinyağı verdim, su içiriyorum hep ama etki etmiyor ya çok üzülüyorum. Penir yumurta falan mı kabızlık yapıyor acaba. Öğlenleri de biraz sebzeli pirinçli çorba yediriyorum. Ne yedireceğimi bilemiyorum artık.