sanathanimm34 Normal doğum yaptım. 4 dikişim varmış ve bugün 20. Günüm. Tuvaletimi yaparken büyük bi kan pıhtısı gibi bişe düştü.? Nedir bu acaba? Dikişler mi düştü acaba?
_Lavinya sanathanimm34 Dikişler değildir. Çok yeni doğum yapmışsınız, rahminiz kendini temizlemeye devam ediyor. Sıkıntı olacak bir durum yok. Bebeğiniz sağlıcakla büyüsün inşallah 🌸
Rmysnrrr 19 gün oldu benimde, dikişler bildiğiniz ip gibi geliyor peçeteye, bende banyo yaparken et parçaları düştü, doktorum normal korkulacak birşey yok dedi 😊