_Lavinya
Bende aynısını yaptım. Hamileligimde elenatal 2 kullanıyordum. 3 e geçene kadar kullanayım vitamin olsun dedim. Ama büyük bir hata yapmışım. Vücudum alerji oldu. Ağır geldigi için 30 gündür kaşınıyorum. Öyle bir kaşınma ve kabarma var ki uyuyamıyorum kaşınmaktan. Bütün vücudum tırnak yarası dolu. Bacaklarımda deri kalmadı resmen