Merhabalar kızlar. 25 günlük bebeğim var, günlerimiz emzirme ve uyutmaya çalışmakla geçiyor, çok zor uykuya dalıyor 2 saatte bir emziriyorum 1 saatinde uyutmaya çalışıyorum zaten acıkıp hemen uyanıyor. Arada bi iki kez zeka kartları gösterdim ve karın üstü zaman yaptırdım ama pek ilgi göstermedi. 1 aylık bebek sadece emip uyumalı mı yoksa gün içinde aktivite yaptırılmalı mı? Sizin günlük rutinleriniz nasıl(dı) bu ayda?