Bebeğim 17 aylık . Paranox fitil vermişti doktor. Ateşi düşmezse verirsin demişti. Köydeyiz simdi. Bebeğim ateşlendi calpol verdim verir vermez kustu hepsini.Yanımda fitil vardı 1 tam verdim. Birşey olurmu çok korkuyorum ateşide hala düşmedi. Çok ağlıyor. 2 saat merkez götürmelimiyim?