Mevonuz Bebeğim 7,5 aylık ve henüz desteksiz kendi oturamıyor ne yapmam lazım acaba sizlerin bebekleri kaç aylıkken oturdu yardımcı olursanız sevinirim❤️🤲🏻
Nursemablk Mevonuz her bebek gelişimi aynı olacak diye bir şey yok canım böyle şeylere çokta takılma, çok şükür sağlığı yerindeyse gerisi zamanla olur 🤗
MeteKaan Mevonuz bizde ayniyiz desteksiz oturamiyor.. ilk zamanlar bende karsilastirma yapmaya basladm ama her seyin vaktinsaati var 1günde bile gelisim degisikligi oluyor.canlari sagolsun 7 ay olacagina 9ayda otursun.Allah baska dert vermesin ♥️
Mevonuz 333 ya evet kıyaslamak yapmak doğru değil aslında ama insan üzülüyor teşekkür ederim içimi rahatlattın
Mevonuz Nursemablk herşey yolunda çok şükür doğru söylüyorusunuz içimi rahatlattınız çok teşekkür ederim❤️